penktadienis, lapkričio 8

ką tik buvo spalis

nepuolu teisintis, tik parašysiu, jog ne, aš nebuvau ir nesu pamiršusi savo blog'o ir iššūkio, kuris liko tik įpusėjęs.
kodėl? manau dėl to, jog kurį laiką aš tiesiog nenorėjau rašyti čia nieko, nes paprasčiausiai dienos buvo blokuotos, mintys irgi kita kryptimi bangavo, o tuo pačiu ir iššūkiai pasirodė man išsisėmę, beprasmiai, todėl atrankos būdu dar ištraukiau kelis iš spalio juodraščio vien tam, kad padėčiau galutinį juodą tašką.



15. Discuss your first love and first kiss

nenoriu pasakoti tokių dalykų, kuriuos žino tie, kas turi žinot, o visa kita žmonijos dalis tuo rūpintis neturėtų. todėl susikoncentruosiu į man pirmą atsiminimą.
nežinau, kur jis yra, ką jis veikia, kuo domisi ir kaip atrodo. atsimenu tik tiek, jog jis turėjo violetinę kepurę su spalvotais bumbuliukais (kaip arlekinas), jo vardas buvo Dominykas, ir prieš 15 metų gyveno Karoliniškėse. tai buvo pirmasis mano draugas ir tas pirmas, žavingas vaikiškas susižavėjimas. pamenu ir tai, kaip karstėmės ant spalvotų turėklų ir pasakiau „Man močiutė sakė, kad tu mano kavalierius“
o pirmas bučinukas tai kankynė pirmaklasiams. tipiškai: Giedrė bėgioja po klasę, gaudo ir bučiuoja į žandus.


16. Disrespecting your parents

neturi to būti. čia jau nesigilinant nei į aplinkybes, nei į religines ar politines pažiūras. aš ilgą laiką (kaip netikėtai paauglystėje) buvau įžengus į baisiausią etapą - tėvų vengimo. negalėjau suvokti tokio dalyko kaip nuoširdaus ir atviro pasitikėjimo tėvais, ką jau kalbėti apie buvimą su jais daugiau nei su draugais. aš neteigiu, kad gėdijausi savo tėvų, tiesiog ir aplinka, kurioje aš augau, man šaukte šaukė, jog yra kone nemadinga leisti laiką tėvų apsuptyje. kol praėjus kuriam laikui mano protas nušvito ir suvokiau tai, jog tai yra geriausi mano draugai, kurie, nors ir sunkiai supranta mane, vis tik yra mano tėvai ir tik jų dėka aš esu čia. 



17. A problem that you have had

apsieisim be ašarų pakalnių ir juodumos ar nesibaigiančių pasakojimų apie šuniuko mirtį (kurio neturiu), bet ko gero dažna mano problema, kuri veikia laikrodžio principu yra ta, jog dažnai pametu įkvėpimą, kurio man labai reikia tiesiog viskam. bet, kitaip tariant, aš tiesiog netyčiomis pametu save ir visiškai pasimetu erdvėje, laike ir tarp žmonių.


18. What single word describes your personality?

sudėtingaekstravertėsiekiantiužsibrėžtųtikslųkurikažkodėldaugiausugebapadarytidėlkitųneidėlsavęsirdažnainesuprantaneisavęsneikitųneiaplinkos



20. Three things you want to say to different people

šiaip visuomet sakau žmonėms tai, ką galvoju, bet:
pirmas: „surask save ir savo vietą gyvenime ir nustok taip elgtis su žmonėmis, kurie tavyje nemato tamsiųjų tavo pusių. tikėjau tavo žmogiškąja puse, kurios tu atsisakei.“
antras: „vis tiek ačiū, kad per tiek laiko aš išmokau mylėti ir po visko būti tuo, kas esu.“
trečias: „jei dažniau šypsotumeis nuoširdžiomis akimis, gal niekas nelaikytų tavęs ragana.“


21. What are your favorite quotes?

„Džiaukis šia diena.“ - Horacijus

„Domėkis savo gyvenimu, nes esi vienintelis, kuris gali iš jo šį tą padaryti.“ - Ilse Pannek
„Nieko nėra pasauly, dėl ko būtų verta nusigręžti nuo to, ką myli.“ - Albert Camus
„Eik savo keliu, o žmonės tegu kalba, ką nori.“ - Dantė
„Gyvenimo niekad nepakeisi, kad ir kaip gyventum, gyvenimas yra visur tas pats, ir kad manasis man visai patinka.“ - Albert Camus
„Mums stinga laiko būti savimi. Mums jo užtenka tik būti laimingiems.“ -Albert Camus
„Bet jei nori būti laimingas, nereikia per daug rūpintis kitais.“ - Albert Camus
„Kita vertus, galima pastebėti ir tokį dėsningumą: kad ir kas žmogui atsitiktų, jis tai laiko išmintimi, nesusipratimu ir niekad nieko nepasimoko.“ - Sigitas Parulskis
„Sunkiausia šiame pasaulyje pakelti beprasmybę.“ - Sigitas Parulskis
„Laimingi būdami, mes visada geri, bet būdami geri, ne visada laimingi.“ - Oscar Wilde
„Mylėti - tai būti kažkuo daugiau, nei esi.“ - Oscar Wilde
„Kai apie ką nors negalvoji, atrodo, lyg to visai nėra.“ - Ernest Hemingway
......


22. If the world were to end tomorrow, what would you do with your remaining time on earth?

aš išgyvenčiau apokalipsę. ir nieko čia egoistiško.


23. Seven things that cross your mind a lot


  • kodėl visi vertina dalykus tuomet, kuomet jų netenka?
  • nesijaučiu gerai // noriu miegot
  • reikia vėl ką nors keisti
  • pasaulis darosi futuristinis dėl to, jog žmonės tampa mechanizmais
  • kur dingsta laikas?
  • o kas dabar?
  • *kokios nors dainos žodžiai*
24. What are some little things that make you feel warm and fuzzy?

paprastai. viskas prasideda nuo aplinkinės ir vidinės ramybės, kai nebekankina jokios bėdos, jokie liūdesiai ir jokie žmonės.





25. Something that you miss

keista, tačiau aš pasiilgstu savęs - tokios, kokia buvau keletą metų atgal. pasiilgstu nerūpestingų vaikystės dienų, ko gero, kaip ir dauguma mūsų, nežinau. pasiilgstu praeiviais mano gyvenime tapusių žmonių, o gal tiesiog kartu praleistų akimirkų, valandų, dienų. pasiilgstu to akordeono garso, kurį taip įstabiai į tylą išleisdavo mano senelis. pasiilgstu didelių svajonių, tikėjimo savimi. pasiilgstu ramaus ir jaukaus Kūčių vakaro šešiese.

26. Anything you want to post about


noriu viską baigti lyriška gaida, tačiau ne savąja, ne šįvakar.

Kas ją žino
            S.P.

jokios prasmės gyvenimas neturi,
o jei ir turi – kas ją žino, kas?
pro butelį iš rankų į rankas
žemai virš marių plaukia saulės burė

du susitrejinę poetai, rytas,
įšildęs lapkritį vos stingdančia lava
dar tik įskilusių širdžių, ir ritas
karaliaus saulės nukirsta galva

į atmintį, į užmarštį, į nieką,
nors tiek gudrauta, šviesta – tepalieka
tų pokalbių beveik nei bū nei mė

tik buteliu ropoja riebios musės,
bylodamos – čia esam, čia nebūsim,
ir taip ramu, ir tai galbūt prasmė

- A.M.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą