pirmadienis, spalio 7

2 metai

8. How have you changed in the past two years?

įdomiau ir juokingiau būtų analizuoti mano pokyčius per kokius 4 metus, nes dabar susimąsčiau, kad per dvejus metus - daugiau vidiniai pokyčiai.


iš ENFP tapau ENTP ir dar buvo vienas tarpinis mano charakterio tipas, kurio aš neprisimenu.

per dvejus metus aš supratau, jog galima mylėti ne vieną kartą gyvenime. nesijuokit, aš tikrai tikėjau tikra meile.

per dvejus metus aš patyriau tai, jog vienų žmonių išėjimas - naujų atėjimas į tavo gyvenimą, ir tokio natūralaus proceso tu negali pakeisti, nes tai reikštų, jog turėtum keisti žmones pagal save.

per dvejus metus aš dar daugiau išmokau vertinti akimirkas.

per dvejus metus aš nusikirpau plaukus kelis kartus ir dabar auginu juos galutinį kartą.

per dvejus metus aš suvokiau, kaip man gera Lietuvoje. prieš tai aš planavau baigusi vidurinę lėkti ten, kur yra laiko skirtumas.

per dvejus metus aš patobulėjau kaip asmenybė ir po įvairių prioritetų susidėliojimo man tapo aišku, kokio velnio aš gyvenu.

per dvejus metus mano ūgis visiškai nepasikeitė.

per dvejus metus įsivėriau naują auskarą.

per dvejus metus sudalyvavau daugybėje įvairių koncertų ir pasirodymų (Lietuvoje)

per dvejus metus (nežinau kiek) paaukojau nemažai pinigų išmaldos prašantiems ir taip pat teko ne kartą dalinti maistą. (kuom tai susiję su mano pokyčiais? aš nelabai taip elgdavaus)

per dvejus metus tapau grubesniu ir nuo aplinkos veiksnių besisaugančiu žmogumi.

per dvejus metus kažkiek tai išmokau atsirinkti žmones į savo gyvenimą.

per dvejus metus tapau pilnamete.

per dvejus metus suvokiau save. ne visiškai, bet iš dalies.

per dvejus metus nustojau gerbti tuos, kurie negerbia manęs.

per dvejus metus.
istorija be galo.

3 komentarai:

  1. Subtiliai. Patiko tai, kokį rašymo stilių pasirinkai. ''Per dvejus metus'' kartojimas sukuria įdomų poveikį.

    AtsakytiPanaikinti
  2. oplia, pirmas komentaras per kelis mėnesius! ačiū, Vilte, kad pastebi tokius dalykus. : )

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vercia susimastyti apie savo paskutiniuosius zygdarbius ;)

    AtsakytiPanaikinti