sekmadienis, spalio 6

žuvis sieloj

7. Your zodiac sign and if you think it fits your personality

1. Užjausti svarbiau nei padėti
2. Negaliu atsisakyti stikliuko, nes be jo esu kaip žuvis be vandens
3. Tvarką sugalvojo nuobodūs žmonės
4. Neatidėk rytdienai to, ką galima atlikti poryt
5. Maža ką galiu prižadėti...
6. Dirbti skubant yra tas pats kaip valgyti nekramtant
7. Esu pasiruošusi suprasti visus, tik ne save
8. Visi žino, kad esu užimta, tik mažai kas žino, kuo būtent
9. Nespauskit manęs, nes pro pirštus išslysiu kaip žuvis
10. Plaukiu, bet nežinau, kur
kurį laiką galvojau apie tai: jei žmogaus charakteris yra susijęs su zodiako ženklais, tai iš esmės tokie dalykai turi būti susiformavę dar iki 9 mėnesio prieš šį pasaulį. taip sakant, lemtis. BET. jei remčiausi tokia teorija (nežinau, ar ji mano ar ne, bet ji šovė į mano galvą), tai man buvo užkoduotas likimas visą laiką būti avinu, nes turėjau gimti kovo 23 maždaug. bet guess what?

gimiau kovo 16, per knygnešių dieną, hashtag party hard
aš nuo vaikystės turėjau susidomėjimą 12 ženklų ir kaip žmonės yra susiję su tuo. aklai nepasitikiu, įdomiausia būna skaityt tai, kas, anot astrologų, turėtų būti parašyta apie tave. o kam neįdomu? nemeluokit.
žodžiu. esu, vis dėlto, tokia žuvies ir avino mikstūra, ir laikui bėgant savyje randu daugiau avino, nei žuvies savybių.
na, taip, atsakant į iššūkio klausimą: taip, tai kažkiek telpa į mano asmenybę.
yra įprasta manyti, jog žuvys yra užsisklendusios svajoklės, jautrios, meniškos sielos ir yra labai silpnos.
iš esmės - kaip pažiūrėsi. užsisklendusi aš nesu, bet ne visi apie mane viską žino, nors kartais per daug pasitikėdama žmogumi, pasakau jam per daug. mėgstu svajoti, kaip ir visi, turiu kažkokį polinkį į meną, o jautrumas, koks buvo nuo mažų dienų, peraugo į didelį užsispyrimą. o silpnumą sau galiu taikyti tam tikrose situacijose. nemanau, jog gyvenime esu silpna, galbūt silpna būnu, kuomet žmonės manipuliuoja manimi. velniop juos.



kad būtų paprasčiau man garsiai viską analizuoti, pasiremsiu vienu straipsniu.

Visą savo tolimesnį gyvenimą jos jaučia būties ribas, mistinio pasaulio alsavimą. - taip, jaučiu. dažnai gyvenu su metafizinėmis mintimis. 

Žuvims būdingas gilus užuojautos jausmas pirmiausia tiems, kas patenka į pavojingas situacija. - kartais turiu per daug minkštą širdį, prisiekiu.

Jos mielai rūpinasi bejėgiais, pamestinukais vaikais, slaugo ligonius bei mirštančius senukus, savo pagalbos ranką ištiesia net kaliniams. Žuvys nebijo tamsiųjų gyvenimo pusių, tai apsigimusios guodėjos, slaugės bei sielų ganytojos. - gal kas nors su tuo ir sutiks.

 Jos niekada nepaliks žmogaus kančioje; dėl jų įgimto sugebėjimo įsijausti, joms lengva suprasti kito bėdas. Tačiau neretai ir pačios Žuvys jaučiasi esančios bejėgės, pilno pavojų gyvenimo aukos. Pagalbos, kurią taip dosniai Žuvys dalina aplinkiniams, niekuomet nesulaukia iš aukščiau. Jos įsitikinusios, kad silpnesnieji turi visuomet paremti vienas kitą. - nudegiau ne kartą ir ne kartą nudegsiu, nes nesugebu su savimi susidoroti. niekada nesijaučiu gyvenimo auka ir nesijaučiu bejėgė ir mano pagalba yra ribota.




kas nori kalbėti apie savo neigiamus bruožus? aš noriu.

Žuvys mielai rodo savo silpnumą, kad iš aplinkinių išpeštų sau naudos. Jei tas nepadeda, jos suserga arba puola į depresiją, kad tuo sukeltų kitų užuojautą. - silpnumo nerodau ir užuojautos neieškau, bet būdama maža Giedrė taip darydavau. pasibelsdavau į kambario duris ir apsimesdavau negyva, kol mama žiūrėdavo TV. arba apsimesdavau, kad skauda pilvą ar galvą, kad susilaukčiau kažkiek dėmesio.

 Apskritai joms nėra lengva atvirai ginti savo poreikius ir interesus. Todėl daugelis Žuvų imasi klastingos taktikos ir savo egoizmą paslepia po draugiška ir, atrodytų, visuomet pasiruošusia padėti išore. - aš turiu savo nuomonę ir savo įsitikinimus, ir, deja, mano išvaizda tikrai nėra draugiška. o gaila.

 Dėl savo sugebėjimo giliai įsijausti, kartais pačioms Žuvims iškyla nemažai problemų. Jos sunkiai atsiriboja nuo kitų. Žuvys atsiduoda aplinkinių žmonių jausmams, nes dažniausiai neatskiria, ar tai tik užuojauta, ar jausmas, kylantis iš pačių sielos gelmių. - tikrai, esu per daug prieraiši, bet jei prisirišu greitai, tai greit ir atsirišu nuo žmogaus.


Privalumai: laki vaizduotė, mokėjimas atjausti, meniškumas, gebėjimas tinkamai vertinti dvasines bei kultūrines vertybes.
Trūkumai: pernelyg didelis pomėgis fantazuoti, polinkis į žalingus įpročius, išsisukinėjimas.
ką čia pakomentuot? mano vaizduotė per laki, ypač jei valgau ir kas nors pasako ką nors vimdančio. o dėl išsisukinėjimo... taip, tenka, kai nenoriu ir dėl to nenoro negaliu įskaudint žmogaus (žmonių).

na ir paskutinis dalykas: Vienas iš didžiausių moterų Žuvų pomėgių yra bendravimas su daugybe savo bičiulių. Jų nuotaika kinta dažnai, tačiau nuo depresijos Žuvys kenčia retai. Galbūt taip yra todėl, kad jos nevengia bendravimo. Būdamos smalsios, Žuvys mėgsta aptarinėti svetimas problemas, tačiau retai stengiasi dalinti patarimus ar pačios imtis jų sprendimo. Šio ženklo atstovės moka laikyti paslaptį, pasižymi retu žmonių supratimu. Žuvų bičiulėms reiktų vengti jas įžeisti, nes artimuose santykiuose tai labai pažeidžiamos natūros.

nežinau, ar džiaugiuos, jog esu tokia, o ne kitokia, bet susigyvenu su tuo ir per daug negalvoju, kiek tai susiję su mėnulio fazėmis, gal kada nors. o vieną naktį parašysiu apie tai, kad esu tikra avinė. subinėj ragai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą