šeštadienis, spalio 5

6.

šiandien Giedrę aplankęs liūdesys ir jo dėka aš čiut nepamiršau pasidalinti kitu iššūkiu.

6. What band or musician is most important to you?

įdomus ir nelengvas klausimas. aš, kaip ir dauguma, esu suformuota įvairių grupių ir atlikėjų. ir dabar aš galvosiu, kas vis dėlto man yra svarbiausias, kuriam priskirti, ko gero, didžiausią nuopelną? kieno dėka mano gyvenimo rūkas prasisklaido?

gerai, tai iš tiesų yra sunkus dalykas, primena kokią nors rusišką ruletę. nei teisingo, nei neteisingo atsakymo čia nėra, tik norisi nesumeluoti sau. na, ir jums.

aš augau su vienokia muzika, paauglystėje buvo kažkas kitokio, dabar vėl kiti dalykai, bet iš kitos pusės taip pat panašus į kitų gyvenimo etapų natas.


atsakymas: 




kodėl?
bandysiu kaip nors paprastai paaiškinti.
jie mane įkvepia, jie mane pamoko. jaučiu, kaip augdama su jais, aš keičiau savo asmenybę, įgijau daugiau kritiškumo dalykams, į kuriuos ilgą laiką reaguodavau per daug rimtai. daugiau, nei reikėtų.
aš žinau, kad bet kada, kai aš jausiuos blogai, kai aš nežinosiu, kas man yra ir ko man reikia, įsijungusi juos (o jei nėra galimybės tai ir tiesiog galvoje gročiau jų dainas) aš vėl viską vertinsiu truputį kitaip.
jie man svarbūs ir tuo, jog kiekviena jų daina turi kokią nors reikšmę man, asmeniškai man. supratau, kad per juos aš iš naujo susipažinau su tuo, kas yra jausmai, kaip jie atrodo ir su kuo jie yra valgomi.
jie yra kaip mano skirtingų gyvenimo etapų žymė, kurių dėka nepamiršiu nei tų dalykų, kurie man buvo malonūs ir kurių nėra koktu prisimintu, tačiau tuo pačiu neatmetu ir nemalonių prisiminimų su jais.


hey you... did you ever realise what you'd become
and did you see that it wasn't only me you were running from
did you know all the time but it never bothered you anyway
leading the blind while i stared out the steel in your eyes



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą