penktadienis, spalio 4

5.vietos

mano penktadieninis greitukas (aš apie blog'o įrašą) bus nei šioks, nei toks.
ko tikitės šiandien?

5. Five places you want to visit

turėčiau rašyt ilgai ir apgalvotai, bet, kaip ir visi mano blog'o įrašai, šis bus toks visiškai spontaniškas ir vėl kitą dieną galvosiu, kad galėjau parašyti ką nors kitaip ir ką nors daugiau.

dabar ilgai trumpai galvoju apie tas vietas, kurias norėčiau aplankyt. aš niekada nekūriau sąrašo vietų, kurios mane traukia, nes aš žinau, kad kada nors aš apkeliausiu kelis žemynus, ir naujose vietose mane viskas žavi.
todėl dabar gal apsistosiu ties vietomis, kurios yra realesnės dabarčiai, nes žinau, kad dar nesu pasirengusi visomis prasmėmis kopti į Everesto kalną. bet vieną dieną.
vieną dieną.

mano vietos suvokimas yra truputį kitoks.

banalu, tebūnie, bet labiausiai aš norėčiau sugrįžti į vaikystę. tai buvo toks laikotarpis, kurio viso aš neatsimenu, bet su kiekviena diena išplaukia vis vienas kitas miglotas prisiminimas, kuris su laiku vis ryškėja, o klausantis tėvų ir senelių pasakojimų tiesiog žaviesi savimi ir apsiverki. apsiverki iš juoko, nes suvoki, kad buvai tikrai nuostabus ir išradingas vaikas. (jūs irgi tokie buvot, paklauskit tėvų)


toliau norėčiau nukeliauti į atrakcionų parką.
jei teisingai ir tikslingai atsimenu, tai ir buvo paskutinis mano kartas ant tokių atrakcionų, kadangi vėliau eidavau tik į tokius, kur visi sukasi ir vemia (niekada nepamiršiu, kuomet buvom su bro Šventojoj ir nulėkėm į atrakcionus (aštuonkojis, berods), ir tikrai karuselė nebuvo tokia jau.... bet vis tiek vaikinukas su akinukais privėmė ir ramiu veidu išėjo. ir ne, jis girtas nebuvo, ne tas amžius.)


norėčiau į pirmą, arba antrą,  arba trečią, arba ketvirtą klasę. 
kai dabar pavartau savo pradinių klasių užrašus suvokiu, jog nuo mažų dienų buvau žiopla. (nuotraukoje aš zuikis per vidurį)

norėčiau aplankyti (sugrįžti į) tą laiką, kuomet lankiau mokyklėlę.
2 metus pepės ilgakojinės ir metus mokytojų namuose. buvo neįkainojama patirtis. 
nuotraukoje aš - čigonė. vaikystėje būdavo smagios užgavėnės, daug daugiau vaikų dalindavosi savo blynais ir gamindavosi kaukes. kartą pasigaminau tokią papjė mašė kaukę, kad prasidėjęs lietus nuplovė mėlynus (ar žalius?) dažus ir jie nudažė mano baltas pirštines. labai neliūdėjau, buvo gražu.


čia nuotrauka iš Pailgio (?). praleisdavau nemažai vasaros dienų ten, kone aštuntadalis albumo nuotraukų būtent iš ten. rinkdavau grybus, plaukdavau su tėčiu katamaranu ir rinkdavom daug bruknių, o smagiausia būdavo susirasti draugų. norėčiau ten, į 1998 kokius metus, nes tai buvo toks šeimos metas, kurio dabar man labai trūksta.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą