ketvirtadienis, spalio 3

say my name

įtariu, jog tai bus kol kas trumpiausias įrašas, nes kuo tolyn, tuo 30 days challenge sąrašas darosi subtilesnis, tad pamaniau, kad paįvairinimui jūs galėsit man pasiūlyt apie ką parašyti? jei nenorit rašyt privačiai ar komentuot kur nors, tai galite padaryti ČIA. ne dėl to, kad aš neturiu ką pasakyti, o dėl to, kad būtų neįdomus iššūkis pačiai sau (nes aš žinau, ką tai reiškia)

4. The meaning behind your tumblr name



atsakysiu iš karto: 3 punktas bus vėliau (kodėl? tai irgi suprasit vėliau).
aš neprisimenu, koks mano tumblr name , tad galiu trumpai išsipasakot apie visus savo esamus (kiek atsimenu) slapyvardžius. esu tikra, kad jiems nebus galo. aš visuomet pavydėjau tiems, kurie buvo pastovesni nei aš, ir visą laiką (nuo kokių 13 metų) turi vieną ir tą patį slapyvardį (kramtoškė, šlepetė, grafkė ir meleonai skaičių po viso to)

pirmas slapyvardis, kurį atsimenu, yra eukaliptinea. kaip jau galūnė byloja, tai buvo tie laikai, kuomet visi (nes taip buvo madinga) rashe mazhdawg tajp ir dar blogew. o eukalipto šaknis ir pats eukaliptas (mmm, eukaliptas!) labiau dėl to, jog buvo tos mėtinės padūkėlės (knyga) ir taip jau atsitiko, kad būti konkrečiai mėtine buvo too mainstream, taip sakant.

toliau visi tarpiniai, kurių jau eiliškumo aš nepamenu. 
Aš kiniškas maistas. - būtent su tašku ir būtent visi trys žodžiai. aš žinau, kad tai yra klaidingai pavartotas būdvardis, bet tuo metu nelabai kas kreipė dėmesį, nes visi buvo pripratė prie mazzhutea68 ir jooooooonas12345987. šiaip ar taip, tuo metu ieškojau kažko labai neįprasto kaip slapyvardžiui, kas per daug neatskleistų mano asmenybės. na, ir neatskleidė.
moorningstar - su šiuo susidursite mano last . fm ir dar turbūt kažkur. idėja atsirado po AFI dainos, o antra o raidė - per mano žioplumą. todėl galima daryti daug interpretacijų: mooning+star, o r raidė tik dėl neakivaizdžios žinutės (čia jau mano išmislas), bet daug kas ir nepastebi dvigubos o. kita vertus, toji žiopla klaida yra gerai, kadangi nereikia nei skaičiukų nei antro žodžio, kai bandau kur nors registruotis.
GreyGoose - inspiracija po Nirvanos demo įrašo, be jokios gilios prasmės, o Narcoleptic - po Placebo. 
Džiedrė (po jo atsiradęs trumpinys Dž.)  tai jau turbūt aišku, kodėl taip. atsimenu tik tiek, kad per rusų pamoką kalbėjom, kaip mano vardas skambėtų angliškai? ir priėjom išvadą.
TheRedonhead - buvęs mano blog'o vardas ir dar kažkur ne per plačiausiai naudojamas (musiet ir tumblr'e). tiesiog norėjos slapyvardį sieti su savimi. tad kodėl nesusiejus su plaukų spalva?
mrs_breed // breed - kaip netikėtai įtakos turėjo Nirvanos daina. kodėl breed? labai patiko gabalas. 
Etcetera - pažymėti nepabaigtumui.
daugiau neatsimenu, tik dabartinis beraštė turi trumpą istoriją - tokia dviprasmybė, vis dėlto, nes raides pažįstu, taisykles moku. ir tai nieko bendra neturi su S.N. eilėraščiu.
pamiršau, kad dar kartais būnu ir mintyse - žodis irgi kalba pats už save.

dabar supratau, kad pamelavau pradžioje, ir įrašas tapo ilgesnis, nei aš pati įsivaizdavau.

įdomu, kiek dar savo slapyvardžių pamiršau ir kiek dar jų bus?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą