ketvirtadienis, spalio 3

for&against

dabar pagalvojau, jog man, kuri nemėgsta skaičiuoti laiko, spalis bus diena iš dienos paskaičiuotas ir pažymėtas, ir po jo liks tik dar vienas, paskutinis rudens mėnuo. na, šiaip ar taip, noriu nenoriu, bet turiu pradėti taip: antroji diena.
skamba taip, lyg būtų kokia nors antroji dietos diena ar kokia nors nerūkymo diena, ar tiesiog antroji diena, kai man 18 (man ne 18)

šiaip ar taip. tęsiant mano iššūkį, šiandien vėl bus apie mane (negalvokit, kad man tai labai patinka, šiaip skelbčiau didelę anarchiją ir rašyčiau ką noriu, bet tada tai jau nebūtų 30 dienų iššūkis. gal kas nors iš jūsų, kurie skaito (kiek jūsų skaito) ir žino, kas atsiras mano bloge rytoj ar poryt, bet manau, kad visų dienų iššūkį įmesiu daug daug vėliau. juk taip įdomiau, ar ne? užsukt į mano blogą (arba per fb linką, tyčia) ir galvot: įdomu, apie ką Giedrė rašys šįkart? (tiesą sakant nemanau, jog kas nors taip galvoja, bet noris pasiglostyt savo vidinį vaiką nors truputį.)

kad būtų linksmiau, įsijunkit:

2. 10 likes&dislikes

nesitikėkit, nes ir aš nesitikiu, jog čia bus rašoma apie tai, kaip aš mėgstu valgyti, gerti tam tikrus gėrimus, valgyti saldumynus ir pelėsinį sūrį. nes taip, visiems aišku, kad aš mėgstu valgyt. ir visi mėgsta valgyt, o kas ką mėgsta, tai nėra esminis dalykas vis dėlto. niekam nepatinka ir meluojantys žmonės (pripažinkit), taip pat mažai kas turbūt nemėgsta miego ir oro.

galvojau, nuo ko pradėt, bet pradėsiu nuo pradžių. tai, ko aš NEmėgstu:
  • kuomet žmonės pradeda klausti manęs ėėėė // o šita /// klausyk   kodėl tu nevalgai mėsos? /// o kas atsitiks jei suvalgysi? /// turiu kebabą, nori? - nevalgau mėsos -tai nori ar ne?
  • nenuoširdūs žmonės turbūt daug kam nepatinka, bet negaliu pakęsti tokio dirbtinio bendravimo (aš tavęs TAAAAIIIIIPP pasiilgau, nors niekada gyvenime nemačiau, o jei ir mačiau, tai vis tiek nekalbėjom apie tave, nes aš pats/pati sau buvau įdomesnė)
  • įkyrumas irgi nieko nepuošia
  • aš suprantu, kad daltonizmas yra liga, bet vis dėlto... ryža nėra raudona (šiaip jei neklystu, tai ryža rusų kalboje ir apibūdina raudoną plaukų spalvą, bet tai yra prigimtinė ginger spalva, o ne dažyta tamsiai bordinė ar vyšnių ar dar kokio nors gražaus atspalvio raudona spalva)
  • nepatinka, kai iš gražaus sapno ar tiesiog saldaus/ramaus/šilto/paprasto miego pažadina mama, o dar blogiau - žadintuvas (o dar blogiau, jei jo negirdžiu ir pramiegu ką nors itin svarbaus)
  • rytiniai paštininkės skambučiai į duris (6-7 ryto) manęs irgi nedžiugina. ypač vasarą.
  • burbantys žmonės mane atbaido
  • nemėgstu ir tokių žmonių, kurie manęs nemėgsta be priežasties (ta prasme, kai net nepažįsta), nes tai tiesiog juokinga
  • neargumentuota nuomonė - ne nuomonė
  • tokie rytai, kai viskas nesiseka (išsiteplioju tušu veidą, apsipilu kava, pavėluoju į troleibusą, negražiai jaučiuos, ir tada tiesiog viskas viename)


bet po blogų dalykų ateini ir geri, tiesa? todėl pirmiausia mano niurzgesiai, o po jų kažkas optimistiškesnio, kad neatrodyčiau tokia negatyvi. mano mėgėsiai (mano naujadaras, man atrodo)
  • patinka, kai atsikeliu taip, kad nereikia niekur skubėti ir galiu rytą turėti tokį, koks jis man patinka
  • jaučiuos gerai, kai kitam suteikiu laimės arba padedu ką nors
  • man patinka, kai nutinka kažkas, ko aš visiškai nesitikiu
  • mėgstu lietaus ir ką tik nupjautos žolės kvapą
  • laimingi žmonės - gražiausi žmonės
  • katinų murkimas
  • saugumo, ramybės ir reikalingumo jausmas
  • juokas, iki kol skauda visus pilvo raumenis ir pradeda trūkti oro
  • patinka kvapai, kurie man primena vaikystę (pvz vynuogių sultys nukelia mane į mokyklėlės (ne mokyklos) laikus
  • kai gyveni ir žinai, kad kiekviena diena yra pati geriausia
man laikas sustojo, nerealu, rytoj suvoksiu, kas įvyko šiandien.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą