antradienis, spalio 1

basic.30.pradžia




kaip pirma naujo mėnesio diena, taip į galvą šauna naujų dalykų įgyvendinimas.
kadangi jau spalis, šaltesnis nei visi kiti spaliai ir gan niūrus, tai puiki pradžia 30 dienų iššūkiui.

žinant save, galiu po kelių dienų ar po savaitės viską pamiršt, bet reik tikėtis, kad to nebus.

1. write some basic things about yourself

manau, kad įdomiau yra neapčiuopiami ir dažniau akimis nematomi faktai, nei „mano plaukai raudoni, akys žalios, turiu nosį ir 32 dantis“.

  • visada pametu ką nors, kas turi turėti antrą porą: kojines (pastarąjį kartą pamečiau margose pievose kokias 4 kojines ir visos skirtingos), pirštines (vieną turbūt autobuse, o kita dingo taip, kad iki šiol nesupratau kur ir kodėl)
  • važiuodama troleibusu, autobusu ar traukiniu aš nemėgstu kalbėtis
  • tvarkausi tada, kada man pačiai taip norisi, todėl dažnai pas mane vyrauja chaosiška tvarka
  • garbanojuos plaukus, nes man mano tiesūs plaukai nepatinka
  • kartais juokiuos iš visiškai nejuokingų dalykų (nenoromis)
  • visada mirkau sausainius (arbatoje, kavoje, kakavoje, piene)
  • esu peskovegetarė
  • be filologijos, visada norėjau būti dizainere bei dailininke, tačiau niekada nemokėjau piešti
  • didžiausia mano aistra - šokiai
  • dažnai skrajoju padebesiais (arba palei žole) ir pamirštu dalykus, kurie turėtų būti svarbūs (kad ir kokia šiandien diena)
  • tikiu antgamtine jėga
  • vaikystėje turėjau tris svajones: būti prezidente, vegetare ir kosmonaute. manau, jog kada nors aš pakilsiu į kosmosą. ir turbūt  būsiu pirmoji prezidentė marse ar mėnulyje. ar ne pirmoji?
  • vartoju labai daug cukraus
  • svajoju, kaip ir visi. bet apie dalykus, kurie mane verčia būti laiminga ar tiesiog man patinka. nekeliauju į šokolado ar saulės šalis, ten nukeliauju sapnais.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą