ketvirtadienis, spalio 10

obia

11. No spiders and horror films. What truly scares you that brings out human emotion? Why does it make you fearful? 


apie vorus ir nerašyčiau, nes jie man nesukelia nei baimės nei pasišlykštėjimo, siaubo filmai irgi ne visiškai. vienetai yra tokių, kurie sukėlė tam tikras emocijas man.

aš turiu mirties baimę (thanatophobia), nes tiesiog pamąstau apie tai, jog toji nežinia manęs neramina, bet dabar ne apie tai.
jei rašyčiau apie dalykus, kurie man sukelia baimę...

ko gero dažniausiai širdis sustoja, kai arba: a) manęs vos nepartrenkia kokia nors transporto priemonė b) ko nors vos nepartrenkia transporto priemonė (dažniausiai, kai aš tai matau arba esu kokiame troleibuse, kurį vairuoja tikrai pašėlęs žmogus) c) kai skrenda balandis tiesiai priešais važiuojančius ratus, arba koks keturkojis bėga (iki šiol atsimenu, kaip teko stebėti dramą tarp tiesiog išbėgusios katės po ratais ir ją pervažiavusio automobilio)
neturiu ir aukščio baimės, bet jei esu ant kokio nors tilto, liepto ar ant denio, kuomet po tuo objektu (ant kurio esu) yra didelis gylis ir mėlyni vandenys, visad pradedu fantazuoti apie tai, kas būtų, jei įkristų mano telefonas/fotoaparatas, dar kokie smulkūs ar galvos dydžio daiktai, ir tik vėliau susimąstau, kas būtų jei įkrisčiau aš. (ypač jei tuo metu yra gūdi žiema ir ledai slepia vandenį. dažniausiai iškyla apledėjusio Džeko ir Rouz portretai)
būtent tokie, nei dideli nei maži įvykiai, man sukelia tas emocijas, tuos išgyvenimo instinktus, nes tuomet susimąstau, kiek nedaug esu dar padarius, jog dar neįvykdžiau savos misijos šitoj planetoj. 
bet kartais pagalvoju ir apie tai, kad nepasiduosiu mirčiai. ar dažnai aplanko nemirtingumo jausmas? mane tai jau pernelyg dažnai.


dar esu pasidomėjusi meleonais fobijų, bet paliksiu tik kelias:

Anuptaphobia (baimė likti forever alone) - nes turiu per daug sudėtingą charakterį ir būdą. man taip atrodo.
Cancerophobia or Carcinophobia (vėžio, kaip ligos, baimė) - tiesiog nenoriu mirt agonijoj
Chronophobia (laiko baimė) - tiesiog fobija kalba pati už save (so many books - so little time)
Gerascophobia (baimė pasenti) - kažkaip gal ir reikia džiaugtis, kad po 6 mėnesių man dvidešimt, o vis dar prašo dokumento
Phobophobia (baimė fobija) - neturiu tokios, bet tiesiog skamba įdomiai


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą